دکتر فرزین

وبلاگ دانشجویان مترجمی مجتمع آموزش عالی جهرم

دکتر فرزین

وبلاگ دانشجویان مترجمی مجتمع آموزش عالی جهرم

یک یادداشت کوچولو

شاید خیلی عجیب به نظر برسد شاید هم خیلی ها بپرسند چرا؟ و شاید خیلی ها جواب این سوال را پیدا نکنند .برای همین لازم است که توضیح خیلی کوچکی راجع به این شخصیت بدهیم تا شما هم مثل ما بدانید چرا و اهمیت این موضوع را درک کنید. 

اهمیت قدردرانی از یک شخصیت بزرگ که شاید بر حسب تصادف و شاید هم به خاطرتقدیر و سرنوشت در مسیر زندگی ما قرار گرفت تا به خودمان جرات بدهیم این وبلاگ کوچک را به ایشان تقدیم کنیم.

دکترفرزین شاید برای خیلی ها ناشناخته مانده باشد و شاید هم خیلی ها او رابشناسند.ولی دراین مدت کوتاهی که از

آشنایی من و هم رشته ای های من با ایشان میگذرد شخصیت ایشان تاثیر مثبت و جالبی روی ما داشته و چیزهای خیلی زیادی از این استاد بزرگوارآموخته ایم .

 اهمیت آموختن و یاد گرفتن به اندازه ای برای همه ما مهم بود که بعد از این که توانستیم درمرکز آموزش عالی جهرم از یک استاد یک چیز مفید یاد بگیریم تصمیم گرفتیم تا با یک اقدام کوچک برای تلافی زحمت های دکترفرزین ایشان را غافلگیر کنیم و بعد از مشورتی که با استاد خلیلی (شاگرد سابق استاد فرزین)داشتیم این وبلاگ کوچک به وجود آمد تا تشکرکوچکی در بربرابراین همه زحمت باشد.

و امیدوارم آقای فرزین بدانند که همانطورکه ایشان از استاد سابق خودشان تعریف میکنند و قدر ایشان را خیلی خوب میدانند دانشجویان مرکز آموزش عالی جهرم هم قدر ایشان را خوب میدانند و از زحمات بیدریغ ایشان نهایت تشکر و قدردانی را دارند. 

drfarziin